En månad avklarad

1kommentarer

En hel månad och en dag har gått och mina resultat kunde vara bättre, men jag är nöjd. Skulle jag inte ha fuskat skulle det ha varit bättre, men jag ångrar det inte, det gjorde mig gott. Och gott var det ju ;)
 
Resultaten efter en månad på Cambridgekuren är:
Vikt: - 8 kg
Midja: - 9 cm
Mage (på bredaste stället): - 7 cm
 
Centrimetrarna sa mig inte så mycket förrän jag lade måttbandet på ursprungscentrimetrarna och såg hur mycket som hade försvunnit emellan. Då gick det upp ett ljus för mig; Wow, jag har verkligen tappat en hel del. Att fortsätta en månad till känns absolut möjligt, och motiverande!
Jag skulle vilja gå ner 18 kg. Sen skulle jag göra resten på "naturlig" väg. Eller bara hållas där, vem vet, Beror på hur kroppen ser ut, och var fettprocenterna ligger osv.
 
Jag minns dagen då jag bestämde mig. Jag satt på balkongen och solade, och tömde mitt huvud på myrorna. Skrev ner allt jag kände kring att börja med dieten, jämförde för- och nackdelar, och mitt i allt ringde jag bara till coachen jag hade tittat upp och bestämde en tid med henne. Jag hade tydligen bestämt mig redan, innerst inne. Det var bara nåt jag måste, och ville, göra.

1 kommentarer

Saragunmarie

17 May 2013 11:58

Wow vilka resultat! 18 kg klarar du utan problem om du fortsätter i samma stil :)

Svar: Tack vännen! <3
donteverforgetme.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej