uppdatering för eventuella nyfikna

2kommentarer

Gissar att jag nu har gått ner ungefär 6 kg. Folk har smått börjat kommentera att det syns, och att få på sig arbetsbyxorna utan att dra in magen är en jävligt skön känsla!
Den här veckan har gått väldigt bra. Känns som att jag nog kan fortsätta en stund till. Många frågar hur länge jag tänker hålla på med det här, jag säger oftast samma till alla: Tills jag är nöjd, eller tills fettprocenterna sjunker till något hälsosammare.
 
Vardagen är mycket tråkigare utan mat. Att få stunder i tristess att gå fortare med hjälp av att äta är inte längre en valmöjlighet. Man märker hur mycket i livet som består av mat. Hur många matställen det finns, hur mycket matreklam det görs och hur många saker man måste välja bort bara för att man inte äter.
 
Det svåraste just nu är att få i sig de 3 liter vatten som man måste per dag. Finns inte samma behov av det längre känns det som. Det går bra att dricka för att dämpa hungern men när hungern har avtagit avsevärt så tänker man inte på det så ofta.
 
Känner mig väldigt tacksam för alla som stöder mig och bryr sig om hur det går, fastän alla kanske inte tyckte det var en bra idé från början. Jag mår faktiskt bra av det här på något konstigt sätt och jag tror och hoppas att det kommer att ge mig nystarten som jag försökte finna i flera år utan framgång.  
 

2 kommentarer

Saragunmarie

21 Apr 2013 21:20

Ja måst sej att ja beundrar de! Jag sku aldri klar me utan mat, ja blir värsta bitchen tå ja blir tillräckligt hungro. Ja sku ha typ livi åv nan om ja sku måst leva på bara pulver, haha :D Roligt att hör att e gar bäter o bäter, you go girl! :)

Saragunmarie

23 Apr 2013 20:43

Sv; Haha, vaför ska man sita o hald in på sina åsikter? :D Kul att du blejv glad :)

O jaaaa, ja e överlyckli att ja äntligen har kuna böri ta sånglektioner!!!!! :D

Kommentera

Publiceras ej