Dag 19

0kommentarer

I förrgår visade vågen 0,1 kg mera än vad den gjorde 2 dagar tidigare. Det var ju inte precis mycket men det kändes ändå som ett bakslag, det ska ju inte uppåt. Tror dock att det var av en så simpel anledning att jag helt enkelt inte hade druckit tillräckligt, som jag nämnde tidigare är det svårt att få i sig så mycket vatten man måste. Drack så mycket jag orkade igår och idag fick jag pusta ut, då var det igen -1,6 kg. Motivationen blommade ut igen and here we go, fortfarande med målen i siktet.
 
Imorgon är det dags för att besöka coachen igen. Kommer att köpa mer mat, och då är jag inne på 4:e veckan. Känns länge! Men jag får ut så mycket positivt ut detta så mitt i allt kör jag två månader, haha. Vi får se hur det går. Eventuellt behövs inte två månader heller. Men det vore lika bra att göra det här på riktigt när man ändå lägger massa ork och pengar i det, eller hur? Men det är kroppen som bestämmer, och jag tvivlar starkt på att jag håller på så länge på fastan i alla fall.

Kommentera

Publiceras ej