2 veckor and still going strong

0kommentarer

Idag är det 2 veckor sedan jag började med Cambridgefasta. Man kan väl egentligen säga att det inte är riktig fasta längre, eftersom jag smyger i mig ett ägg nu som då och lite väl mycket gurka kanske. Men vikten fortsätter sjunka och motivationen är högre än någonsin! Jag mår BRA!
 
Känns som om det vore i en avlägsen tid när jag satt och klämde på bilringarna runt magen och hade ångest över att jag inte skulle lyckas gå ner i vikt. Jag börjat tappa minnet av hur ostbågar smakar men jag är fortfarande snål. Främst på hälsosam mat dock. Skulle jag få välja mellan en chipspåse och en laxbit skulle det defenitivt bli laxen, fyy vad gott det skulle vara just nu. Fast jag antar att det fortfarande finns i butikerna när jag börjar äta normalt. länge hade jag inte tänkt hålla på :)
 
Köpte idag "mat" för en vecka till. Tror det blir en vecka till efter det också, om jag mår lika bra som jag gör nu. Det känns nästan löjligt lätt!
På en månad borde man ha gått ner 8-10 kg fett läste jag nånstans. Har redan blivit av med 6 kg, så det låter ju ganska tillförlitligt.
 
Med andra ord fortsätter kampen mot övervikten och dåliga vanor lite längre!

Kommentera

Publiceras ej